אתם מתלבטים אם כדאי להציג בתערוכה ולא בטוחים שזה הצעד הנכון או הזמן המתאים?
עוד לפני שאתם נרשמים לתערוכה, תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
1. מדוע אתם רוצים להציג בתערוכה?
• גיוס לקוחות נוספים
• הגדלת המכירות
• איסוף פרטי לקוחות פוטנציאלים על ידי לידים, מספרי טלפון וכתובות מייל
• מכירת מוצרים בזמן התערוכה
• טיפול ושימור לקוחות קיימים
• עריכת סקר שוק
• העברת אינפורמציה
• חשיפה לשווקים חדשים
• חשיפה למדיה
• בדיקת המתחרים
• חשיפה והעצמה של מותג החברה
• קיום פגישות עסקיות
• גיוס כוח אדם
2. מה אתם רוצים להציג?
• חברה חדשה
• מוצר חדש
• שירות חדש
• חידוש טכנולוגי
• פטנט
• קבוצת מוצרים שלמה
3. האם גם המתחרים שלכם מציגים בתערוכה?
אם כן, יתכן ותעשו טעות במידה ולא תציגו גם. מצד שני, יתכן והמתחרה שלכם עשה טעות שנרשם לתערוכה, אל תעשו את אותה הטעות כפי שהוא עשה. עליכם להבין שהתערוכה יכולה להתאים למתחרים שלכם, אך לא לכם וההיפך. בקיצור, עליכם לבדוק כל תערוכה לגופה בהתאם לנקודות החשובות המועלות כאן ורק אז להגיע להחלטה.
4. האם התערוכה הזו מתאימה לצרכים שלכם?
• האם קהל רב מגיע לתערוכה הזו?
• האם מדובר בתערוכה מסורתית עם ותק שמתקיימת לאורך שנים באופן סדיר?
• האם המתחרים שלכם מציגים באופן קבוע בתערוכה או שמא הם פוסחים עליה?
• האם למארגני התערוכה יש מוניטין טוב?
• האם תאריכי קיום התערוכה מתאימים ללו"ז השנתי שלכם?
החלטתם לעשות את הצעד ולהירשם כמציגים בתערוכה. תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
5. מי קהל היעד שלכם?
• קונים מזדמנים
• לקוחות קיימים
• המדיה
• המתחרים
• קהל מקומי
• קהל זר
• קהל מפולח: צעירים, דתיים, נשים בהריון, רופאים וכד'
6. האם הגדרתם מסגרת תקציבית לעיצוב ביתן והקמתו בשטח?
זהו פרט מידע חשוב שמציגים רבים נוטים לזלזל בו או להמעיט בערכו ובוחרים בשיטת ה"יהיה בסדר". כדי לקצר תהליכים ולהקל עליכם ועל הספק שבחרתם לעיצוב והקמת הביתן שלכם בתערוכה, תציבו לעצמכם מסגרת תקציבית ברורה כי טווח המחירים הוא רחב מאוד. עליכם להבין שקיים מגוון רחב של ביתנים לתערוכות: ביתני טראס, ביתני נגרות, ביתנים מודולרים ועוד. תכינו מראש בריף מפורט ככל האפשר עם הדרישות והצרכים שלכם לביתן בתערוכה (ציינו בבריף את המסגרת התקציבית) והעבירו אותו בהקדם לספק שלכם כדי שיוכל להוציא לכם הדמיות תלת מימדיות והצעת מחיר לביתן.
7. האם לחברה שלכם יש מסר מוביל, אג'נדה ידועה או מוטו שכדאי להבליט בתערוכה?
• אג'נדה עסקית – חדירה לשוק חדש לדוג'
• מסר מוביל – חברתי, סביבתי, קהילתי
• סלוגן או סיסמה שיש להשתמש בהם
• לוגו ותדמית גרפית שכדאי ליישם בתערוכה
• אתר אינטרנט חדש או מעודכן
• קמפיין פרסומי באמצעי המדיה
8. האם יש לכם צורך באביזרים ולוגיסטיקה לביתן בתערוכה?
• מעמדים מיוחדים
• ויטרינות
• דגמים
• חשמל
• מים
• ביוב
• גישה לאינטרנט
• קו טלפון
• הדמיות
• מסכי הקרנה
• סרטי תדמית
• פרסומות
• עיתונים
• דוגמיות
• דיילים ודיילות
• סוכני מכירות
• אנשי שיווק
• שטח אחסון
• שטח לפגישות וישיבות
אחרי שעניתם על כל השאלות שלעיל אתם מוכנים לצאת לדרך ולהציג בתערוכה. צרו קשר עם ניו-ליין כדי שנעזור לכם בכל התהליך מתחילתו ועד סופו. אתם מוזמנים בנוסף להיכנס לבלוג הגדול ברשת בתחום עיצוב ביתנים ותערוכות ולהתרשם ממגוון ענק של ביתנים לתערוכות.
ב ה צ ל ח ה !
ניו-ליין - מומחים בעיצוב ביתנים ובעיצוב תערוכות 03-6439330
www.newline-il.co.il
דניאל אליוף - מנהל שיווק ניו-ליין